Наші ціни

Ціна робіт залежить від складності доступу до елементів вихлопної системи, від виду блоку керування двигуном, від обсягу робіт
ЩО ТАКЕ КАТАЛІЗАТОР
Каталізатор (каталітичний нейтралізатор) у складі випускної системи призначений для зниження викиду шкідливих речовин в атмосферу з відпрацьованими газами за рахунок їх перетворення на нешкідливі компоненти.

Принцип роботи пристрою ґрунтується на хімічних реакціях, що дозволяють знизити вміст шкідливих речовин у вихлопі.
Усередині нейтралізатора розташований пористий матеріал - керамічний блок з стільникової структурою. Залежно від моделі на стінки стільників наноситься мікрошар з паладію і родію або іридію. Взаємодіючи з таким напиленням частина вихлопу вступає з ним в хімічну реакцію, таким чином нейтралізуючи вихлопні гази.
Термін служби каталізатора заявлений виробником у середньому 150-250 тис.км, але на практиці з проблемою каталізатора стикаються значно раніше.
Термін служби каталізатора безпосередньо залежить від кількох факторів:
Чинники, що можно контролювати – це здоров'я автомобіля, а саме справна паливна система, паливно-повітряна та система запалювання. Це ті моменти, які автовласник може контролювати, усуваючи вчасно технічни проблеми авто.
Фактори, які не залежать від власника авто – це, наприклад, погана якість палива та наявність у них домішок, які знищують каталізатор набагато раніше, ніж прогнозує виробник. Не рідко трапляються випадки заводського браку, коли каталізатор виходить з ладу на пробігу 15 тис. км.
Встановлення ГБО
Газ – високо-октанове паливо, яке горить значно повільніше за бензин, відповідно газ продовжує горіти у фазі випуску, збільшуючи температуру перед каталізатором. Постійно порушений температурний режим призводить до швидкого зношування каталізатора.
Чому каталізатор виходить з ладу
При порушенні горіння суміші і як наслідок температурних режимів відбувається спікання металів-каталізаторів (хімічна реакція з нейтралізації більше не запускається) і сотень-осередків блоку-носія всередині каталізатора.
Небезпека їзди з оплавленим каталізатором полягає в тому, що за фактом ми отримуємо закупорений фільтр у випускній системі, що створює опір вихлопним газам.
Симптоми несправного каталізатора:
1) Підвищена витрата палива
2) Поганий пуск двигуна
3) Раптова зупинка двигуна на ходу.
4) Обмеження потужності двигуна, обмеження швидкості
5) Дзвін та сторонні звуки у випускній системі
6) Помилки типу «Низька ефективність каталізатора», всілякі варіанти помилок по «Другому зонду», «Бідна суміш» та ін.
Наслідки експлуатації автомобіля з несправним каталізатором:
Оплавлений каталізатор
Створює високий опір на випуску та порушується температурний режим двигуна. Для турбованих авто це перегрів турбіни та її вихід з ладу як мінімум, не рідко трапляються випадки з руйнуванням її фізично.
Каталізатор, що розсипався
Усередині металевого корпусу каталізатор розсипається на дрібні частинки.
У такому випадку, з'являється ймовірність попадання твердих частинок в циліндри, що спрацює як абразив і призведе до задир у циліндрах і подальшим дорогим ремонтом двигуна.
Як вирішити проблему із забитим (оплавленим) каталізатором
На сьогоднішній день є кілька варіантів вирішення цієї проблеми:
1
Заміна каталізатора на заводський новий
Це досить дорога запчастина, ціна коливається від $500 до $2000. Зверніть увагу, що як такої гарантії на цю запчастину не надають, тому що термін служби безпосередньо залежить від справності всіх систем, які беруть участь у роботі складу суміші. Тому якщо у Вас вийде з ладу форсунка або вам заллють поганий бензин на АЗС і це виведе з ладу каталізатор, ви втратите можливість гарантійного обміну.
2
Встановити універсальний каталізатор
Вартість такої запчастини буде на порядок нижче за оригінальну, але термін служби складно спрогнозувати, так само як і оригінального.
3
Видалити каталізатор із системи випуску
Фізично видалити фільтр із вихлопної системи та відключити на програмному рівні контроль каталізатора. Вартість такої роботи в рази нижча за встановлення нового, але дозволяє вирішити цю проблему назавжди.
Також за бажанням, замість каталізатора можна встановити полум'ягасник, який знижуватиме температуру на випуску і тим самим продовжить життя елементам вихлопної системи після каталізатора.
Ми спеціалізуємося на випускних системах 10 років і готові допомогти вам визначиться з оптимальним вирішенням питання, пов'язаним з несправністю каталізатора: це може бути встановлення нового каталізатора, і видалення каталізатора з перепрошивкою блоку управління двигуном.
Як відбуваються роботи на СТО
1
Первинна комп'ютерна діагностика
Проводиться для підтвердження чи спростування проблеми з каталізатором
2
Выбор решения проблемы с катализатором
Исходя из Ваших пожеланий, определяемся будем ли убирать катализатор полностью из системы, менять на пламегаситель или производить замену на другой катализатор
3
Сварочные работы и работа с программным обеспечением
В случае, если катализатор вырезается, производим работы с прошивкой блока управления, чтобы убрать "Check Engine"
4
Контроль выполненных работ
Выполняется повторная компьютерная диагностика на предмет корректности выполненных работ с программным обеспечением и контроль сварочных работ
Залишились запитання?
Телефонуйте, ми з радістю проконсультуємо Вас у рамках нашої кваліфікації або надсилайте заявку з питанням і ми передзвонимо Вам найближчим часом!
Оберіть питання, що Вас цікавить
Я згоден з політикою обробки персональних даних
Наші клієнти