Що таке чіп-тюнінг

Це вид тюнінгу двигуна або КПП, що не вимагає втручання у його механічну частину.

Застосування електронного регулювання на сучасних автомобілях дозволяє оптимізувати основні параметри роботи двигуна для різних режимів роботи, змінюючи лише програмне забезпечення блоку.


У програмному забезпеченні описано весь сценарій роботи виконавчих пристроїв та взаємодію між собою таких пристроїв.

Змінюючи програмний код можна змінити потужність, обертальний (крутящий) момент, витрату палива, склад відпрацьованих газів та ін.

Наша компанія має великий досвід у сфері чіп-тюнінгу та пропонує наступні види чіп-тюнінгу:
- збільшення потужності
- управління екологічними системами DPF, FAP, SCR, Adblue, EGR
- еко-тюнінг
- чіп-тюнінг для двигуна, де встанвлено газобалонне обладнання

Вартість робіт прораховується індивідуально та залежить в першу чергу від завдання, яке ставиться перед нами.


Кожен автомобіль – це індивідуальний проект, індивідуальне калібрування, індивідуальні результати.

Яких цілей можна досягти за допомогою програмного тюнінгу

1) Збільшення потужності

Одна з популярних цілей, яку переслідує чіп-тюнінг -

це програмне збільшення потужності в рамках заводського запасу потужності мотора, без шкоди для ресурсу двигуна.

На атмосферних моторах чіп-тюнінг дозволяє досягти збільшення потужності і обертального моменту на 5-10%, для турбованих авто 20-30%.

Прибавка здійснюється за рахунок редагування карт, що відповідають за оптимізацію суміші, підвищення ККД двигуна, керуючи доступними інструментами (на бензинових автомобілях це може бути кут випередження запалення, паливоподача, регулювання тиску турбіни та ін., на дизельному автомобілі – регулювання роботи форсунок, ТНВД, турбіна, дросельна заслінка та інші).

Звідки береться "заводський запас" потужності?

По-перше, програмне забезпечення готується для автомобілів під певний ринок збуту.

Часто авто, що експлуатується в Єропі чи США має більшу потужність, ніж авто в Україні чи Египті, при цьому вони мають ідентичні двигуни та технічні характеристики.

Це пов'язано саме з версією програмного забезпечення. У країни, де відсутній контроль якості ПММ (паливно-мастильних матеріалів) та культура обслуговування автомобіля в принципі, інженери мають намір знижувати потужність і тим самим ризик рекламацій за гарантією.



Друга з причин, чому потужність відрізняється - це реалізація маркетингових заходів.

Багато виробників практикують продавати авто з однаковою конструкцією, але різної потужності, які відрізняються лише ціною.


І останній фактор, який накладає відбиток на зниження потужності із заводу. При налаштуванні програмного забезпечення у пріоритеті завжди буде стояти завдання знизити токсичність вихлопу, а вже потім подбати про ККД двигуна та його потужнісні характеристики

2) Управління екологічними системами за допомогою чіп-тюнінгу

Управління екологічними системами (контроль каталізатора, сажевого фільтра, клапан Єгр, системи Адблю тощо)


Програмне забезпечення коригується в залежності від поставленого завдання, наприклад, зменшити рівень токсичності вихлопних газів або навпаки, повністю видалити всі алгоритми, які контролюють їх роботу. Таким чином, ми можемо керувати або відключати такі системи як:

каталізатор, сажовий фільтр, системи Adblue, Bluetec, Eolys, а також EGR.
3) Еко-тюнінг

Програмне забезпечення редагується з метою зменшення витрати палива. Цей вид тюнінгу дуже популярний на вантажній та спецтехніці, де навіть мінімальне зниження витрат палива набуває сенсу, враховуючи величезні пробіги або мото-годинни такої техніки..

4) Перехід з бензину на газ

Газ – високо-октанове паливо, яке горить значно повільніше за бензин. Заводська програма блоку правління двигуном налаштована під октанові числа бензину. Під час роботи газ може догоряти навіть у момент відкриття випускного клапана. В результаті відбувається перегрів клапанів та каталізатора. При редагуванні прошивки під газ змінюються кути випередження запалення у певних режимах роботи на більш ранні, компенсується різниця октанового числа бензину та газу, продовжується термін служби ГБЦ та каталізатора.

Ми працюємо з легковим та легким комерційним транспортом (Audi, Toyota, Lexus, BMW, Mercedes, Seat, VW, Skoda, Opel, Chevrolet, Peugeot, Renault, Nissan, Honda, Volvo, Mazda та ін.)

Також працюємо з вантажними авто, спецтехнікою, умови обговорюються індивідуально.

Етапи виконання роботи на СТО
1
Первинна комп'ютерна діагностика

Усі без винятку автомобіля проходять комп'ютерну діагностику з метою оцінки стану контрольних систем

2
Зчитування програмного забезпечення

Для редагування та зміни будь-яких параметрів ми зчитуємо програмне забезпечення з блоку. Всі наступні зміни будуть виконуватися на основі зчитанної прошивки

3
Калібрування програмного забезпечення

Процес редагування ПЗ (програмного забезпечення) виконується програмістами, залежно від поставленого завдання

4
Перепрограмування
Програмування блоку новою прошивкою та тестивання роботи
Залишились запитання?
Телефонуйте, ми з радістю проконсультуємо Вас у рамках нашої кваліфікації або надсилайте заявку з питанням і ми передзвонимо Вам найближчим часом!
Оберіть питання, що Вас цікавить:
Я згоден з політикою обробки персональних даних