ЩО ТАКЕ САЖЕВИЙ ФІЛЬТР
DPF – дизельний сажевий фільтр (Diesel Particular Filter) призначений для уловлювання твердих частинок вихлопних газів, які виникають при згорянні палива на дизельних моторах.
Основне завдання це вловлювати сажу при вихлопі автомобіля.
У металевому корпусі цього елемента конструкції розміщена керамічна структура, що фільтрує, з безліччю глухих канальців, крипт.
На їх стінках осідають частинки сажі, а інші компоненти в газоподібному стані продовжують шлях по випускній системі, проходячи через матеріал фільтра шляхом дифузії.
Сажевий фільтр контролюється електронними датчиками, які стежать за ефективністю роботи фільтра. Якщо ефективність знижується, в алгоритмах роботи двигуна закладені заводські процедури "самоочищення" фільтра. Така процедура називається регенерацією. Це дозволяє продовжити термін служби фільтра на максимальний термін, загалом це 120-250 тис.км.
Мессенджеры
Viber
Viber
Термін служби фільтра сажі безпосередньо залежить від декількох факторів:
Фактори, які можна проконтролювати – це здоров'я автомобіля, а саме справна паливна, паливно-повітряна системи, справні датчики фільтра сажі, за умови працездатності яких буде запускатися самоочищення (регенерація) сажевого фільтра. Це ті моменти, які автовласник може контролювати, усуваючи вчасно несправності.
Фактори, що не залежать від власника авто – це, наприклад, погана якість палива, оливи та наявність у них домішок, які знищують сажевий фільтр набагато раніше, ніж прогнозує виробник. Також міський режим поїздок скорочує термін служби фільтра – самоочищення (регенерація) сажевого фільтра не запускається, сажа накопичується до критичного рівня та ніякі процедури не здатні очистити фільтр.
Симптоми несправного сажевого фільтру
1) Підвищена витрата палива
2) Поганий пуск двигуна
3) Раптова зупинка двигуна на ходу
4) Обмеження потужності двигуна, обмеження швидкості
5) Плаваючий або підвищений холостий хід
6) Всілякі помилки на панелі приладів, що стосуються сажевого фільтра.

Чим небезпечно їздити із забитим сажевим фільтром
Фактично ми отримуємо закупорений фільтр у випускній системі, що створює опір вихлопним газам.
Далі гази почнуть прориватися через будь-які доступні виходи, що може призвести до поломок турбіни, поршневої групи, клапана ЄГР і системи вентиляції картерних газів.
Наслідки експлуатації автомобіля із забитим фільтром сажі:
Забитий сажевий фільтр створює високий опір на випуску, порушується температурний режим двигуна. Для турбованих авто це перегрів турбіни та її вихід з ладу як мінімум, не рідко трапляються випадки з руйнуванням її фізично.
Упорскування додаткових порцій солярки (так блок управління намагається запустити регенерацію) призводить до попадання солярки в оливу і, відповідно, знижує мастильні властивості оливи та завдає незворотної шкоди двигуну.
Як вирішити проблему із забитим сажевим фільтром
На сьогоднішній день є кілька варіантів вирішення цієї проблеми:
1
Заміна сажевого фільтра на новий
Це досить дорога запчастина, ціна коливається від $1000. Зверніть увагу, гарантія на новий фільтр умовна, тому що термін служби безпосередньо залежить від справності всіх систем, які впливають на склад вихлопних газів. Тому якщо у Вас вийде з ладу форсунка або вам заллють неякісне паливо на АЗС і це виведе з ладу сажевий фільтр, ви втратите можливість гарантійного обміну.
2
Встановити універсальний сажевий фільтр
Вартість такої запчастини буде значно нижчою, але гарантійна політика, описана в попередньому пункті, аналогічна.
3
Видалити сажевий фільтр з системи випуску
Фізично видалити фільтр із вихлопної системи та перешити блок керування, щоб прибрати з прошивки все, що стосується сажевого фільтра. Вартість такої роботи в рази нижча за встановлення нового, але дозволяє вирішити цю проблему назавжди.
Ми спеціалізуємося на випускних системах 10 років і готові допомогти вам визначиться з оптимальним вирішенням питання, пов'язаним з несправністю сажевого фільтру: це може бути і встановлення нового сажевого фільтру, і видалення з перепрошивкою блоку управління двигуном.
Ми видаляємо сажеві фільтри (DPD, DPF, DPA, FAP) будь-яких легкових і легких комерційних автомобілів (Audi, BMW, Mercedes, Seat, VW, Skoda, Opel, Chevrolet, Peugeot, Renault, Nissan, Honda, Volvo, Mazda та ін. )
Можливе відключення сажевого фільтру, EGR, систем SCR ADBLUE на вантажних автомобілях в тому числі.
Система SCR схема
Про систему SCR та рідини Adblue
AdBlue – це спеціальна рідина, розчин технічної сечовини та демінералізованої води для нейтралізації вихлопних газів. Вона використовується в сучасних дизельних двигунах із системою каталітичної нейтралізації SCR (Selective Catalytic Reduction).
Такі системи встановлюються у легкових, вантажних автомобілях, а також у сучасній сільгосптехніці.
Зазвичай упорскування сечовини проводиться після проходження газів каталізатора і фільтра сажі, але є автомобілі, де система SCR працює до сажового фільтра або одночасно (тобто впорскування проводиться безпосередньо у фільтр).
Система SCR обладнана великою кількістю електричних датчиків, які контролюють рівень Адблю, температуру, тиск упорскування, якість рідини, також у роботі бере участь електричний насос, що подає рідину, форсунки, в холодних регіонах систему обладнають обігрівом. Несправність будь-якого датчика або вузла виводить з ладу систему і переводить автомобіль в обмежений режим потужності або зупиняє двигун повністю.
Так само, як і у випадку з сажевим фільтром, існує два варіанти рішення: ремонт шляхом заміни компонента, що вийшов з ладу, або програмне відключення системи в прошивці блоку управління двигуном.
Як відбуваються роботи на СТО
1
Первинна комп'ютерна діагностика
Проводиться для підтвердження або спростування проблеми з сажевим фільтром.
2
Вибір варіанту вирішення проблеми з сажевим фільтром
Виходячи з Ваших побажань, визначаємося чи будемо прибирати сажевий фільтр повністю з системи, або робити заміну на новий.
3
Зварювальні роботи та робота з програмним забезпеченням
У разі, якщо сажевий вирізається, виконуємо роботи з прошивкою блоку управління, виконуємо слюсарно-зварювальні роботи.
4
Контроль виконаних робіт
Виконується повторна комп'ютерна діагностика щодо коректності виконаних робіт з програмним забезпеченням та контроль зварювальних робіт

Наші ціни

Ціна робіт залежить від складності доступу до елементів вихлопної системи, від виду блоку керування двигуном, від обсягу робіт
Залишились запитання?
Телефонуйте, ми з радістю проконсультуємо Вас у рамках нашої кваліфікації або надсилайте заявку з питанням і ми передзвонимо Вам найближчим часом!
Оберіть питання, що Вас цікавить
Я згоден з політикою обробки персональних даних
Наши клиенты